27 Ekim 2012 Cumartesi

KPSS Tercih İşlemleri Ne Zaman Başlar ?

KPSS Tercih İşlemleri Ne Zaman Başlar ?

2012 kpss sonuçları

KPSS Sonuçları 23 Ekim’de açıklandı. Ortaöğretim ve Önlisans mezunlarına yönelik KPSS tercihleri ile ilgili son gelişmeler. Şimdi memur adayları 2012 KPSS tercihleri ne zaman yapılacak bunu soruyorlar. 2012 Ortaöğretim Önlisans KPSS tercihleri sınav sonuçlarının açıklanmasının akabinde, ÖSYM tarafından memur kadrolarının açıklanmasıyla KPSS tercih işlemleri başlayacaktır. Ortaöğretim (Lise) Önlisans düzeyi KPSS tercih işlemleri için ÖSYM’nin KPSS sonuçları açıklandıktan sonraki süreçte 1 ay içerisinde memurluk kadrolarını açıklamasıyla başlayacaktır.  Aşağıdan 2012 Lisans düzeyi KPSS için tercihlerin ne zaman başlayacağına ilişkin bilgiye de göz atabilirsiniz … 2012 KPSS Lisans 2014 yılına kadar geçerlidir, bu süreç içindeki atamalara 2012 kpss puanınızla başvurabilirsiniz. KPSS EĞİTİM BİLİMLERİ sınavının geçerliliği ise 1 yıl olacaktır. Yani 2013 yılına kadar geçerlidir. 2014 yılına kadar memur alımları ne zaman yapılacaktır ? Memur alımları Devlet Personel Başkanlığı tarafından belirlenir. Bu yıl için ilk memur alımları Haziran’da yapıldı, ikincisi yukarıda belirttiğimiz gibi KASIM‘da yapılacak. 2013 yılı için memur alımları OCAK 2013‘te açıklanacaktır.KPSS Puan Türleri ve Açıklamaları: KPSS P10 Eğitim bilimleri yani Öğretmen Başvuruları KPSS P3 Genel kültür Genel Yetenek – Genel Memurluk Kadroları (B-3) KPSS P94 Ortaöğretim mezunları memurluk kadroları Diğer puan türleri için tıklayınız : 2012 KPSS Puan Türleri KPSS Memur alımında nasıl bir süreç izleniyor ? Yukarıda belirttiğimiz tarihlerde ihtiyaçlar belirleniyor ve KPSS puanınızla tercihinizi yaptıktan sonra sonuçları bekliyorsunuz, yüksek  puanların her zaman önceliği vardır. Sonuç açıklandığında ek bir sözlü mülakat olmadan çalışmaya başlıyorsunuz. Ancak, atama için öngörülen koşullara uymayan veya gerekli belgeleri süresi içinde getiremeyen adayların atamaları yapılmaz. 2012 Ortaöğretim Önlisans KPSS Tercihleri Ne Zaman Başlayacak ? Önlisans Ortaöğretim KPSS tercih işlemleri ile ilgili son ÖSYM bilgilendirmeleri bu sayfada olacak. 2012 KPSS Tercihleri ile İlgili Sorularınızı ve Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder