20 Ekim 2012 Cumartesi

Nokıa Cep Telefonu Dns Ayarı Nasıl Yapılır ? Resimli Anlatım

Nokıa Cep Telefonu Dns Ayarı Nasıl Yapılır ? Resimli Anlatım

cep telefonu dns ayarı nasıl yapılr? ,Nokia 5800 cep telefonu dns ayarı,Cep telefonu dns ayarı resimli anlatım,Cep telefonları dns ayarları

Bilindiği üzere her geçen gün birçok site yasaklanıyor.Yasak olmasına ragmen Biz Türkler Youtubeden vazgeçmiyoruz.Bunun içinde dns ayarlarında bir takım değişiklik yaparak yasaklı siteye giriyoruz.Peki cep telefonu kullananlar ne yapacak?Cep telefonu ile youtubeye nasıl girilir?,Yasaklı sitelere cep telefonundan nasıl girerim gibi bir çok soru çıkıyor karşımıza Turkcell üzerinden internete bağlananlar DNS ayarlarını nasıl yapacak? 


Nokia 5800 Cep telefonunda Denenmiş Bir uygulama Resimli anlatımla desteklenmiş.Şimdi Aşamaları tek tek inceleyelim

Cep telefonumuzdan wirelesse bağlanıyoruz daha sonra;Ayarlar menüsüne giriyoruz.Bağlantı'yı seçiyoruz. Hedeflere giriyoruz.Kullandığımız wireless hangi katagoride ise onu seçiyoruz. Benim ki internet katogorisialtında onu seçiyorum.Kullandığımız wireless üstüne gelip seçenekler ve düzenleyi seçiyoruz.Buradan IPv4 ayarlarını giriyoruz.Açılan pencereden tekrar seçenekleri tıklayıp Gelişmiş Ayarları seçiyoruz.DNS Adreslerini seçiyoruz.Ve resimdeki gibi DNS bilgilerini giriyoruz.Birincil Dns 4.2.2.6 ikincil dns 0.0.0.0Bitti şimdi Yasak olan Youtube'a girebiliriz.Son bir not daha bu Nokia 5800'da denenmiştir .Diğer telefonlarda denenmediği için ve Telefonlar hakkında yeterli bilgiye sahip olmadığım için Ancak bu kadar yardımcı olabiliyorum size.Deneyen olursa telefonun modelini yorum olarak yazarsa seviniriz en azından bunları denemeden önce diğer kişiler konu hakkında az da olsa bilgiye sahip olabilir.Bilgi paylaştıkça güzeldir.Emege Saygı saygı lütfen... Yazıda yer alan resimler cafeturkuaz'dan alınmıştır.Site yönetimine Teşekkür ederiz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder