20 Ekim 2012 Cumartesi

FarmVille Para Hilesi %97 Çalışıyor !

FarmVille Para Hilesi %97 Çalışıyor !




Evet arkadaşlar daha önceki yazımda sizlere ''farmville hız şifresini'' sunmuştum.Birçok ziyaretçimiz bundan yararlandı ve ''para hilesini'' sordular bende araştırdım ve para hilesi için bir program buldum ve sizlere sunuyorum.Deneyen 30 kişiden 21'i olumlu sonuçla karşılaşmış bu yüzden bende sizalere sunuyorum denemenizde fayda var zaten videoyu izlerkende yapılanların doğru olduğunu ve paranızı istediğiniz gibi arttırabileceğiniz anlatılıyor.Yararlı olabilirsek ne mutlu bize :) Eğer yazımızı kopyalarsanız lütfen kaynak gösteriniz : www.canalican.com ;)

Arkadaşlar az daha söylemeyi unutuyorduk zaten videoda da göreceğiniz gibi bir program gerekli bu işlemler için o programın adı da : Cheat Engine ' dir.Googleden aratıp indirebilirsiniz yinede kolaylık olsun diye ben size bir bağlantı veriyim tabi yinede siz bilirsiniz :)

Buraya Tıklayarak Programı İndirebilirsiniz...

Buyrun video :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder