25 Şubat 2013 Pazartesi

Seni Sevmek İstemedim – Fatih Murat Arsal E-Kitap İndir


Seni Sevmek İstemedim – Fatih Murat Arsal E-Kitap İndir

Papatya Forum  - E-Book Paylaşımları 



Kitabı indirmek için tıklayın => İndir 

Bir erkek ne kadar hızlıdır?
İki saniye içinde bir kadına sahip olmaya karar verebilir mi?
Doğan bundan emindi. Pınar için aynı şeyi söylemek zor.
Çünkü kazara çarpışıp tanışmalarından on beş dakika sonra amansız derecede tehlikeli ve yakışıklı
bir erkek tarafından güpe gündüz kaçırılmıştı.
Mafya tavırlı bu belalı adam borçları tahsil etmekten bir anda vazgeçmişti.
Onun tek istediği Pınar’dı. Tabii masumane değil… Onu daha evvel görmese de hakkında çok şey duymuştu.
“Çapkın Pınar…” demişlerdi ona. Erkekleri parmağında oynatan masum görünüşlü dilber…
Doğan için iki saniye bile çoktu… Ve ona iki seçenek sundu.
Ya evlilik… ya da bir süreliğine metres hayatı… Ama beraberlik kaçınılmazdı.

arsalekitapfatihfatih murat arsal ebookfatih murat arsal seni sevmek istemedimfatih murat arsal seni sevmek istemedim e-book indirfatih murat arsal seni sevmek istemedim kitabı cepe indirfatih murat arsal seni sevmek istemedim kitabı e-book bilgisayara indirfatih murat arsal seni sevmek istemedim kitabı indirfatih murat arsal seni sevmek istemedim kitabı okufatih murat arsal seni sevmek istemedim kitap özetiindir,istemedimmuratseniseni sevmek istedim - fatih murat arsal ebook indirseni sevmek istemedimseni sevmek istemedim downloadseni sevmek istemedim e bookseni sevmek istemedim ekitapseni sevmek istemedim uploadsevmekİndirİstemedim

Kitabı indirmek için tıklayın => İndir 


Papatya Forum  - E-Book Paylaşımları 

Kitabı indirmek için tıklayın => İndir 



Kitabı indirmek için tıklayın => İndir 

yeşil gözlü gizemli adam o yaşına kadar pek çok güzel kadın görmüştü. ama pınar kadar güzelini mücadelecisinivahşisini görmemişti. ve onu istediğine karar vermesi birkaç saniyesini almamıştı.
pınar ise bu uzun boylu ve tehlike kokan adam kadar cüretlisini hiç görmemişti. ondan ilk andan beri hiç hoşlanmamıştı. hoşlanması da gerekmiyordu. ne yazık ki modern zorba onu istiyordu ve elde etmeye kararlıydı.
güpegündüz kaçırılacağına ise asla inanamazdı.
ailesini zor durumdan kurtarması karşılığında adam ona el koymuştu. bu adama karşı seçenekleri sınırlıydı. ya evlenecek ya da bir süreliğine onun sevgilisi olacaktı.

"çok basit" diye mırıldandı doğan. "kurtulmanıza karşılık... istediğim tek şey güzel kardeşin."
deniz güldü. acı ama samimi bir gülüştü.
"benden nefret edecek ve senden de. o asla affetmez. en ufak bir fırsatta hayatımızı cehenneme çevirmeye çalışacak. intikam hırsı asla sönmeyecek."

"senden hep nefret edeceğim!" diye tısladı pınar. çaresizlikten gözleri iyice sulanmıştı ama ağlamayacaktı. ona bu lüksü vermeyecekti. her gün bunu yüzüne karşı söylemekten mutlu lacağım anlıyor musun? senden tüm kalbimle nefret edeceğim."

Yazarın netde yayınladığı kısmı...

Kitabı indirmek için tıklayın => İndir 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder