9 Kasım 2012 Cuma

Facebook Beğendirme Hilesi

Facebook Beğendirme Hilesi

Uyarı : Facebook Artık Sahte Begenmeleri Fark Ettiginde Bircok Begendirme Hilesi Kapanmaktadır.Yeni Acıldıgını Iddaa Edenler Ise Sadece Sizleri Tuazaga Dusurmek Istemektedir.Dikkatli Olalım…
Merhaba arkadaşlar baktım facebookta herkes harıl harıl bu hileyi arıyor bende buldum ve sizinle paylaşayım dedim.Bunun sadece durumlarınızı değil paylaştığınız bağlantılarınızı,resimlerinizi ve videolarınızı yaklaşık 3 bini geçkin kişiye beğendirebilirsiniz aslında başta karışık geliyor bende videoda tam telaffuz edemedim ama biraz kurcalarsanız çözersiniz.
Not : Bazen uygulamalarda sorun oluyor onun için bende en güncellerini veriyorum.Bu yüzden uygulama bozuldugunda bana haber veriniz.


Çalışanlarda var çalışmayanda deneyin sadece
Yeniler : Tıkla

Kaynak : Fhuner.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder