9 Aralık 2012 Pazar

Cografya dunyanin hareketleri videolu konu anlatimi

Coğrafya dersleri bölümünden ben cafer elitoğ sizlere coğrafya dersleri anlatmaya devam ediyorum. Şimdiki konumuz ilköğretim ortaokul lise sınıf ları için ekol hoca coğrafya dünyanın hareketleri konusu videolu anlatımı dır. Dünyanın iki türlü hareketi ( kendi ekseni ve güneş çevresinde ) hareketi vardır. ekol hoa dünya eksen hareketi yapar. 24 saatte yani 1 günde bu hareketi tamamlar bunun sonucu gece gündüz arka arkaya gelir. Dünyanın kendi etrafındaki hareketi güneş etrafındaki hareketi dünyanın yıllık yörünge hareketi sonuçları kavramları örnek soru çözümleri test kitapları yaprak testleri nden alınmış coğrafya 1.dönem 2.dönem yazılı soruları cevapları da vidyomuzdadır. 




Untitled from advar2 on Vimeo.

3 yorum:

  1. gerçekten çooook güzel anlatıyor ben bizim hocadan hiçbir şey anlamıyordum ama bunda çok iyi anladım ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ewt katılıyorum adsız<

    YanıtlaSil