21 Kasım 2012 Çarşamba

Kimya Mol Kavrami Videolu Konu Anlatimi

Kimya Mol Kavrami Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca konu anlatımları na hoş geldiniz arkadaşlar. Şimdi sizlere yine lise 1 9.sınıf lise 2.sınıf ve hatta lise 3 te ve össde geçen yani önemli bir konu olan mol kavramı yada lise 2 10.sınıf Bir Mol Gazın Kapladığı Hacim konusu videolu anlatımı ismiyle de geçen konumuzu özkan hocanızın anlatımı ile işliyoruz. Kimya mol konusu videolu anlatımı avagadro sayısı altıvirgülsıfıriki çarpı onüzeri eksiüç tanecik sayısı atom molekül iyon atom molekülden iki kat küçüktür mol atom mol molekül den de iki kat küçüktür kafanız karışmasın vidyomuzda bu konuyu ve bu kavramları da örneklerle anlatım yapıyoruz.


12 yorum:

  1. çok iyi anlatıyorsunuz fakat ben 1o sınıf öğrencisiyim ve öğretmenimiz sadece bilim adamlarının yaptığı deneyleri, atom ve elektriği sordu yani sınavıma bir etkide bulunmadı özkan hoca.

    YanıtlaSil
  2. Hocam ağızınıza sağlık,hiç bir şey anlamamıştım sayenizde anladım
    teşekkür ederim !

    YanıtlaSil
  3. bu videolar neden kesik kesik gelio bnm laptopta bi srn war yoksa net sitesinde mi????

    YanıtlaSil
  4. Kesilme sorunu ya mozilla firefox tarayıcı kullanmamanızdan yada internet bağlantı hızınızın düşük olmasından kaynaklanıyor olabilir

    YanıtlaSil
  5. Hocam elinize, ağzınıza, bilgilerinize hayran kaldım. Fakat görüntü fazla net olmamış. Hayranlıkla bakıyorum. Anlayamadığım bir konuydu adım gibi biliyorum şuan :)

    YanıtlaSil
  6. biraz daha çalışırsam bu konudan hiç bi soru kaçırmam büyük ihtimalle çok teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  7. güzel anlatıyorsunuz fakat,formüllerle anlatmanıı tercih ederdim çünkü kimya öğretmenimiz soruları formüllerle çözmemizden yana. ve formüllerle daha pratik olduğuna iananıyorum.en azından ben daha iyi anlıyorum. güzel anlatmışsınız,teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle Mükemmel anlatıyorsunuz hocam, herşey için çok teşekkür ederim. Bedava özel dersten başka bişey değil, okuldaki öğretmenimin 5 ders saatinde anlattığını 1 ders saatinde anladım. Emeğinize saygı duyuyorum, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Bizim Kimya öğretmenimizin ilk senesi , sınıfı nasıl susturacağını ve nasıl anlatacağını bilmediği için konuların hiç birini düzgün anlatamıyor , dinletemiyor . Valla ne yalan söyleyeyim , hocanın anlattığından hiç bir şey anlamamıştım ve de sürekli karıştırıyordum . Ama videoda o kadar net ve öz anlatmışsınız ki anladım ... Çooook teşekkürler , emeğinize sağlık hocam ! :)

    YanıtlaSil
  10. Hocam ben size diyim %100 ezberci bir anlatım yapıyorsunuz. Konuyu burdan öğrenenlere dolaylı yoldan bir mol sorusu sordunuz mu aval aval bakarlar. Denklem çözüm yöntemiyle çözmüş olsaydınız hem ezber olmazdı hemde akılda kalırdı ve mantığını anlamış olurduk.
    Ayrıca mf seçmeyin tm seçin ne güzel yatıyoruz diyen arkadaşlara burdan diyorum iyi halt yapıyorsunuz. Bol bol yatın sonra ülke meselelerini konuşun, ülkeyi kurtarın. Bu ülkenin yatacak insana ihtiyacı yok . Gidin adam akıllı çalışın yoksa hiç okula gitmeyin..

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler ekol hoca molleri anlamamıştım 2 gün sonra sınavım var 40 dkkada her şeyi anladım. :D

    YanıtlaSil
  12. hocam saolun anlatmışsınızda bizim işlediğimiz konunun içinde bu yok ki hiç işime yaramadı mesela 5 mol ch4 bileşiği kaç molekül atom içerir garmı kaçtır vs. gibi bildiklerimde karıştı :(

    YanıtlaSil