20 Ekim 2012 Cumartesi

TURKCELL 3G VIN EXE YÜKLEME HATASI VE ÇÖZÜM YOLU

TURKCELL 3G VIN EXE YÜKLEME HATASI VE ÇÖZÜM YOLU 

turkcell vıın hata,turkcell vın exe hatası,turkcell vın yükleme hatası,windows xp vın yükleme hatası,vodafone vın yükleme hatası,vista vın yükleme hatası,3g internete baglanma hatası,internete baglanamıyorum
Turkcell Vın'ı taktığımda 0xc0000135 Exe hatası veriyor.Turkcell vın kurulum gerçekleşmiyor.Ne Yapmam gerekiyor?

Genelde laptoplar ya Vista yüklü Ya da Windows 7 yüklü olarak gelir.Bu yüzden XP'ye dönüştürülen işletim sistemlerinde bu tür Aksaklıklar meydana gelebilir.Bir Arkadaşım Laptobuna XP işletm sistemi yüklememi söyledi ve bende yükledim geri teslim ettim. Arkadaşım Turkcell Vın kullanıcısıymıs.Vın kurulumunu yapamadığını söyledi ve Pc'yi geri getirdi.Aslında Çözüm Çok basit Tek yapmanız gerekenMicrosoft .NET Framework yüklemek.Microsoft .NET Framework'un yeni sürümü olan Microsoft .NET Framework 4 Hata verebilir.O yüzden Microsoft .NET Framework 2.0 sürümünü yüklemenizi tavsiye ediyorum.Ziraa ben o şekilde çözdüm sorunu.Microsoft .NET Framework 2.0 yüklemek için tıklayınız



YUKARIDAKİ BAĞLANTIDAN İNDİREMEYENLER İÇİN İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder