14 Ekim 2012 Pazar

Kanal D Ben Bilmem Eşim Bilir Yeni Yarişma Başvuru Formu

Kanal D Ben Bilmem Eşim Bilir Yeni Yarişma Başvuru Formu


Kanal D’de yakında ekrana gelecek olan “Ben Bilmem Eşim Bilir”, ailece izlenebilecek eğlenceli bir yarışma programı.
Hafta içi her gün ekrana gelecek programda, 4 çift yarışacak.
Kanal D ekranlarında başlayacak olana “Ben Bilmem Eşim Bilir” yarışması size hem araba hem de para kazanma şansı sunuyor.
Evli çiftler, nişanlılar ve sevgililer birbirinizi ne kadar iyi tanıyorsanız “Ben Bilmem Eşim Bilir” yarışmasının büyük ödülü “0” kilometre arabayı kazanmaya hazırsınız demektir.
- Bayanlar, eşiniz ne kadar sürede bir camı silebilir?
4 çiftin katıldığı “BEN BİLMEM EŞİM BİLİR” yarışmasında ilk üç oyunda bayanlar sunucu ile birlikte masada oturmakta ve eşlerinin oyunu ne kadar sürede tamamlayacağı üzerine tahminlerde bulunmaktadır. Eşler ise (baylar) onların tam arkasında bulunan 4 tarafı camla kaplı kabinlerin içinde oturmaktadır ve eşlerine karışamamaktadırlar.

 Baylar, eşiniz ne kadar sürede hamur açabilir?
İlk üç oyunu bayanlar sonraki üç oyunu da baylar oynadıktan sonra, 4 çift içinden en fazla puanı alan iki çift karşılıklı olarak final oyununu oynarlar. Final oyununda kazanan çiftin puanlara paraya dönüşür ve Cuma günü büyük finalde hem para hem de “0” kilometre bir araba için yarışır.
“Ben Bilmem Eşim Bilir” yarışmasında tahminleriniz doğru oldukça hem para kazanacaksınız hem de Büyük finaldeki “0” kilometre arabaya daha fazla yaklaşacaksınız…

  Kaynak Kanal D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder