22 Ekim 2012 Pazartesi

Ders Kitapları Çalışma Soruları Cevapları Sitemizde Neler Mi Var ?

İlköğretim Dersleri, çalışma kitabı cevapları, Lise dersleri, konuları, soruları, performans proje ödevleri, sunuları, Konu Anlatımı, Ders Notları Özetler, Ders Videoları,Yazılı Soruları, Testler, Soru Bankaları, Çıkmış Sorular, Deneme Sınavları,Performans, Proje, Dönem Ödevleri, Slaytlar, Ders Kitabı Soruları, Cevapları,İlköğretim, İlkokul, Ortaokul, Anaokulu ve  Lise dersleri, konuları,soruları,performans proje ödevleri,sunuları,çalışma kitabı cevapları yıllık ve günlük planları, kpss, öss, ales, sbs, KPDS,TUS ilköğretim ortaöğretim ders soruları. online test,kpss,sbs,ales,tus,deneme suınavlşarı,yazılı soruları,üds,eğitsel oyunlar,eğitim videoları,kpss denemeleri,kpss ders notları,kpss çıkmış sorular,1.sınıf, dökümanları, 2.sınıf ,3.sınıf ,4.sınıf ,5.sınıf ,lise ,zümre toplantıları,şube toplantıları,veli toplantı tutanakları,kpss puan hesaplama,sbs puan hesaplama,mts puan hesaplama,ek ders hesaplama,online test çöz,soru bankaları,şube,ilköğretim,soru bankası,1 sınıf,ikinci sınıf, Planlar,ünitelendirilmiş yıllık planlar,sunular,slaytlar, planlar,yıllık planlar MEB meb ,soru bak ,.com,plan ,deney, etkinlik, türkçe, matematik ,fen bilgisi, fen ve teknoloji ,resim, müzik ,beden, eğitimi iş, eğitimi,masal,hikaye ,.com 2009-2010 yıllık planlar ,soru bankası, etkinlikler ,performans ve proje görevleri,kpss sınavları,kpds,öss,sbs sınavları,oks,,deneme sınavları,online sınavlar, belirli gün ve haftalar ,öğretmenler ,sözleşmeli ücretli öğretmenlik, masal hikaye ,sbs sonuçları ,sbs deneme sınavları,kpss deneme sınavları,öss ,ösym ,gazeteler ,proje ve performans ödevleri , sosyal kulüpler ,sosyal kulüp dosyaları ,çalışma takvimi ,işgünü takvimi, eğitim, plan deney etkinlik, türkçe ,matematik, fen bilgisi, fen ve teknoloji, resim ,müzik ,beden eğitimi ,iş eğitimi, ingilizce ,inkılap tarihi ,fıkra şiir ,,1.sınıf 2.sınıf 3.sınıf 4.sınıf 5.sınıf ,bireysel ve toplu etkinlik , izcilik, atatürk ,atatürkçülük ,tez ,ödev ,seminer çalışması, çocuk şiirleri ,şiirler,belirli gün ve hafta şiirleri,sosyal kulüpler,dgs puan hesaplama,ales puan hesaplama,performans ve projeler,etkinlik çalışmaları,proje ödevi,dökümanlar

Ve benzeri etiketler altında yüzlerce içerik var. Ve gün geçtikçe içeriklerimiz daha kaliteli ve daha fazla olacak. Sitemiz dışında içeriği alıntıladığımız yerlere ise içeriğin sonunda kaynak linki ile nerden aldığımızı belirten bir ibare kullanacağız. Mümkün olduğunca kaliteli içerikler ile siz değerli öğrencilere katkı sağlamayı kendimize bir amaç edindiğimiz için bundan sonra yine diyorum kalite ön planda olacak. Eğitim öğretim döneminde sizlere başarılar diliyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder