19 Ekim 2012 Cuma

Ben Bilmem Eşim Bilir'deki dansöz konuştu


Ben Bilmem Eşim Bilir'deki dansöz konuştu

Kanal D'nin 200 bin TL ceza aldığı programdaki dansöz kendini savundu.

Ben Bilmem Eşim Bilirdeki dansöz konuştu

Oryantal dansçısı Özlem İdilsu, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'nun (RTÜK) Kanal D'de yayınlanan "Ben Bilmem Eşim Bilir" adlı programda, yarışmacıların dansöze para yapıştırmasını "genel ahlaka ve Türk aile yapısına" aykırı bularak kanala 200 bin TL ceza kesmesini eleştirdi.
"PARA TAKMAK GELENEKLERİMİZDE VAR"
Para takmanın geleneklerimizde olan bir uygulama olduğunu belirten Özlem İdilsu, "Televizyonda bu şekilde yer aldığı için Türk aile yapısına aykırı olmasının ne demek olduğunu ben de şahsen anlayamadım. Çünkü Türk aile yapısı çok genel ve kavram ve tam olarak ne anlam ifade ettiği belli değil. Geleneksel olarak Ortadoğu'da para takılır. Sünnet çocuğuna da, damada da, geline de, müzisyene de, dansöze de para takılır. Bu geleneklerimizde var." dedi.
"ÇOCUKLARA OLUMSUZ ETKİSİ OLMAZ"
İdilsu, çocuklara ve gençlere kötü örnek olduğu yönündeki iddialara da, "Çocuklara ve gençlere olumsuz etkisi olabileceğini iddia ediyorlar ama çocuklar üzerinde herhangi bir olumsuz etkisi olamaz. Türkiye geleneklerinde para takmak zaten var. Çocuğa sünnet olduğunda para takılıyor. Ama kadın a para takıldığında bunu ahlaksal değerlerle yorumluyorlar." şeklinde yanıt verdi.
Ensonhaber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder