20 Ekim 2012 Cumartesi

7554444 KONBARA PUAN KAZANDINIZ MESAJINA DİKKAT !


7554444 KONBARA PUAN KAZANDINIZ MESAJINA DİKKAT !


7554444 mesajına dikkat, Turkcell 7554444 dan eglen mesaj, 900 konbara puan kazandınız mesajı, 250 konbarapuan kazandınız mesajı, turkcell dolandırıyor mu? , Konbarapuan kazandınız mesajı dolandırıcılığı


Evet Arkadaşlar genel bir sorun olan Turkcell Konbara puan konusunu ele alacağım.Turkcell gibi bir kurumun böyle bir şey yapacağına inanmazdım ama Turkcellde son yıllarda büyük bir değişim var.Tamam kalitesine hiç birşey demiyoruz "Turkcell 4 Çeker" diyoruz. Ama Millete gönderdikleri saçma sapan mesajlarda dolandırıcılığa girer.Aklı selim olan insanlar anlıyor ya diğerleri ne yapacak.Gönderdiğiniz mesajda neden kredi kartınızdan bahsetmiyorsunuz.Turkcellden gelen mesajı sizlere aktarıyorum :"turkcell tl yükleme hattında bulunan konbarapuan larınız 900'e ulaşmıştır süreleri geçmeden hesabınıza tanımlatmak için ücretsiz 755 44 44'u arayınız. " böyle bir mesaj geliyor ve bizim halkımızda aaa kontor kazanmışım diye seviniyor.Ben böyle şeylere hiçbir zaman itimat etmem önce bir araştırmasını yaparım.bir arkadaşın başına gelmiş bir olay ve son günlerde de yakın çevreme turkcellden böyle mesajlar geliyor.ücretsiz 755 44 44 'ü arayabilirsiniz diyorlar ya doğru itimat edin bu numarayı aramak ücretsiz.Bende aradım X Hanım çıktı karşıma bende gelen mesajı aktardım kendilerine X hanım kampanya ile ilgili açıklamaların yaptı.Vee hangi bankanın kredi kartını kullanıyorsunuz dedi.Adamlar size 900 konbarapuanı bedava olarak verecek olsa size hangi bankanın kredi kartını kullanıyorsunuz demezler.Bende kullanmıyorum dedim kampanyamız kredi kartı kullananlar için geçerli dedi x hanım Ben de şimdi bu kayıt altına alınıyor değil mi dedim evet dedi sizin yaptığınız dolandırıcılıktan başka bir şey değil dedim.Millete böyle bir mesaj gönderiyorsunuz sizi aramaları için dedim X hanım biraz gerildi ve sinirlendi haliyle telefonda belli oluyordu.Ben gerekli mesajımı onlara ilettim ister Kale alırlar isterse aman be işte normal turkcell kullanıcısı derler.En yakın zamanda da Turkcell'i bırakıyorum.Bu yüzden bırakan bir sürü abonesi de var.Bir müşteri kaybı belki onları gıdıklamaz ama bu sayı artınca onlarda nasıl bir hata işlediğinin farkında olacaklar.


Onlar Size gönderdiği mesajda bu konbara puandan bahsetmemişler ama ben sizi bilgilendireyim ona göre hareket edin.

7554444 Konbara puan kazandınız Mesajı

- 755 44 44, Turkcell’in izin verdiği, kredi kartı ile TL yüklemesi yapan bir firmadır. Bu hattı aramak ücretsizdir.
-Kredi yükleme işlemi üye olarak ve üye olmadan yükleme yapma olmak üzere iki şekilde gerçekleşiyor.

- Üye olmadığınız taktirde yükleme işlemini 5 TL karşılığında yapabiliyorsunuz. Yani üye olmadan hattınıza 20 TL yüklemek isterseniz, bu işlem için toplamda 25 TL ödemeniz gerekiyor.

-Hattınıza kredi yükleyebilmek için kredi kartı bilgilerinizi vermeniz gerekiyor.

-Sisteme üyelik ücretli. Üye olduğunuz zaman hediye kredi kazanabiliyorsunuz.

Kredi kartı bilgilerinizi vermek ne kadar güvenlidir orasını bilemem.

Üyelik ücreti hakkında:
1 yıllık üyelik: 39 TL
1 yıl için üye olursanız, başlangıç hediyesi olarak 24 TL kredi kazanıyorsunuz. İlk TL yüklemesini de yaparak 12 TL daha hediye kredi kazanıyorsunuz. Ayrıca her yüklemenizde konbara puan kazanırsınız.

2 yıllık üyelik: 79 TL
2 yıllık üyelikte başlangıç hediyesi olarak 24 TL kredi kazanıyorsunuz. İlk TL yüklemesinde 24 TL, ikinci ve üçüncü yüklemeler de ise 12 TL daha hediye kazanıyorsunuz. Ayrıca her yüklemenizde konbara puan kazanırsınız.

Mesajda belirtilen 250 Konbara puan en az 30 TL yüklediğinizde hediye bakiyenize ekleniyor. Hediye bakiyenizde biriken konbaraları da 1.000’e ulaştığında kullanabiliyorsunuz.
30 TL yüklediğinizde 100 konbara50 TL yüklediğinizde 150 Konbara hediye veriliyor. Yani 1.000 konbaraya ulaşabilmek için 9 kere 30 TL yüklemeniz gerekli.


Yani uzun lafın kısası Turkcell Müşterilerini kendinden soğutuyor.Madem konbara puandaki puanlarını vermiyeceksiniz müşterilerinizin neden böyle bir yöntem seçiyorsunuz diye sormazlar mı size ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder