17 Mayıs 2012 Perşembe

Adını Feriha koydum 61. bölüm fragmanı izle 18 Mayıs 2012

Adını Feriha koydum 61. bölüm fragmanı izle 18 Mayıs 2012




Adını Feriha Koydum 18 Mayıs 2012 fragmanı izle, Adını Feriha Koydum son bölüm fragmanı izle, Adını Feriha Koydum 61. bölüm online izle, , Adını Feriha Koydum 61. bölümü tek parça izle, Adını Feriha Koydum fragmanı, Adını Feriha Koydum 61. bölüm yeni fragman izle,


Show Tv de ekranların ilgiyle izlenen Adını Feriha Koydum dizisinin 61. son bölümü 18 mayıs cuma akşamı ekranlara gelecek. Adını Feriha Koydum da finale doğru giderken, 61.bölümde olacaklar sabırsızlıkla bekleniyor.Geçen haftaki bölümde Emir’in vurulması gündeme geldi.Ece, Emir ve Feriha arasındaki gel gitlerle dolu gerilimi yükseltir. Öte yandan, Hande ve Levent’in ‘aşk oyunu’ herkes için şaşırtıcı olur. Neye uğradığını şaşıran Koray’ın öfkesi dinmek bilmezken Emir ve Feriha da bu sürpriz beraberliğin sebeplerini sorgular.Emir’e ne olacak? Adını Feriha Koydum 61.bölümde olacakları, adını feriha koydum sevenleri merakla bekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder